Internet:
Du kan altid ændre din hastighed gennem selvbetjeningen her
Bjerringbro Kabelnet leverer internet via fibernettet og kabel-tv-stikket (coax).
Hvilken type og hastighed du kan få afhænger af teknologien og forholdene på din adresse. Kontakt os for nærmere info herom
Ja det kan du sagtens. Tilmeld dig her
På produkter fra Bjerringbro Kabelnet er der ingen binding
Der er løbende måned + 30 dages opsigelse
Opsigelse skal altid ske skriftligt på info@bknet.dk
Ja du kan sagtens få fast IP fra os.
Oprettelse af fast IP: 99,-
Pr. måned: 30,-
Kontakt os
Kontakt os så snart du ved hvornår du skal flytte
Send os gerne en mail på info@bknet.dk
I langt de fleste boliger har vi klargjort til montering af modem men der kan stadig være enkelte steder der mangler. I det tilfælde sender vi naturligvis en tekniker ud for at montere modem. Dette besøg er gratis.
Hvis din installation er klargjort så beder vi dig afhente modem på vores kontor og selv montere det.
Så ringer du til vores support på 69806080
TV:
Utrolig mange boliger i vores forsyningsområde har kabel ind fra os. Hvis du er i tvivl så kontakt os endelig og vi slår din bolig op.
Hvis du ikke allerede har en stikledning så kan vi nemt etablere en.
Send os en besked og fortæl hvilken pakke du ønsker at skifte til.
Vi tager 300,- for at skifte pakke hos dig
På produkter fra Bjerringbro Kabelnet er der ingen binding
Der er løbende måned + 30 dages opsigelse
Opsigelse skal altid ske skriftligt på info@bknet.dk
Dårlige billeder kan skyldes mange ting men som oftest findes fejlen i enten gamle kabler eller stik i dit hus.
Der er mange signaler i luften og det er derfor vigtigere end nogensinde at din interne fordeling er up to date.
Kontakt os hvis du ønsker at bestille os til at gennemgå din installation.
Kontakt os så snart du ved hvornår du skal flytte
Se din manual til TV´et og lave en digital kanalsægning
Startfrekvens: 450MHz / 450.000 KHz
du kan se hvor mange tal der skal tastes ind på TV’et
Symbolrate: 6875
ikke nødvendig at taste ind, da TV’et normalt selv finder ud af det
QAM: 64
heller ikke absolut nødvendig – TV’et finder normalt selv ud af det
Netværksid: 1
skal altid tastes ind, da det fortæller dit TV at det er BKNET der levere signalet.
Vedrørende netværks ID
på nogle TV skal du muligvis indtaste 00001
Som udgangspunkt leverer vi ét stik eller overgangspunkt. Derfra kan man tilkoble sin eksisterende fordeling eller etablerer en ny.
Vores tekniker er naturligvis behjælpelig med at lave fordelingen mod betaling.
Ja vi hjælper gerne med din installation mod betaling.
Så ringer du til vores support på 69806080
Web-TV:
Web-TV er en streamingstjeneste hvor vi sender en dublet af din TV-pakke som du kan tilgå fra din mobil, tablet og PC. På web-TV har du adgang til arkiv, at optage programmer, start forfra etc.
Ja når du abonnerer på en TV-pakke får du gratis adgang til at kunne tage alle dine kanaler med ud af huset gennem vores Web-TV service
Ja du skal hente den app der hedder “Playmaker” i din App Store eller Google Play
Der findes ingen app til TV, men du kan sende signalet fra din mobil eller tablet og videre til f.eks. et Chromecast i dit tv.
Ja, og vi anbefaler at man tilkobler sig til wifi hvis dette er muligt
Du kan afspille Web-TV på to enheder samtidig
Ja den finder du her
Ja du får også adgang til dem i Web-TV
Viaplay:
Du kan ringe til dem på tlf. 45100101
Her i Bjerringbro Kabelnet kan vi ikke tilgå information omkring dit abonnement hos Viaplay og derfor skal du kontakte dem direkte.
Ja når du abonnerer på en TV-pakke så får du en gratis Viasat Film & Serier med i prisen
Som eksisterende medlem har du modtaget en mail ang. oprettelse
Som nyt medlem modtager du en mail ang. din Viaplay oprettelse
Tryk her og vi hjælper dig i gang (link til Viaplay-oprettelsesformular)
Nej vi har ikke mulighed for at give adgang til andre tjenester end Viaplay Film & Serier
Du kan afspille Viaplay Film & Serier på to enheder samtidig.
Så kontakter du Viaplay´s kundeservice på tlf: 45 10 01 01
Fritvalgskanaler:
Fritvalgskanaler er et supplement til de eksisterende tv-pakker.
Du kan tilvælge en enkelt eller flere kanaler til din almindelige tv-pakke
Du skal bruge et CA-modul (TV-kort) pr. tv fra Bjerringbro Kabelnet som koster 400,-
Du kan maks. Købe to CA-moduler.
Dem kan du fortsat se din almindelige tv-pakke på
Hvis du har et nyere tv (Maks. 5-6 år) så vil Fritvalgskanalerne med 99 % sikkerhed virke på dit tv.
Du kigger her og bestemmer dig for hvilke kanaler du vil have. Kontakt os derefter
Ja du får dine kanaler med over på Web-TV
Mail:
Ja. Via webmail kan du læse dine mails uanset, hvor du befinder dig
Gå til webmail her – webmail.bknet.dk
Server/Vært: mail.bknet.dk
Brugernavn: Din mail-adresse
(indgående) IMAP port: 143
(udgående) SMTP port: 587
POP3 port: 110
Det finder du her
Kontakt os på kontoret
Nej, vi kan ikke se din kode til din mail
Vi tilbyder dig op til 500 mb. Plads på dine mailadresser.
Mobil:
Vi kører på Telia’s net som er rigtig fint dækkende i landet
Ja du kan sagtens beholde dit gamle nummer. Dette vælger du blot i oprettelsen
Vi har ingen binding og opsigelsesfrist så du kan til enhver tid komme ud af dit abonnement
Nej, alt i forhold til mobiltelefoni betales med betalingskort
Nej du skal ikke selv opsige dit gamle abonnement, det sker automatisk, når du bestiller nyt abonnement.
Gør du det alligevel så mister du retten til at få overflyttet dit gamle nummer
Du kan læse mere om vores mobil produkter her
Har du spørgsmål eller brug for hjælp kan du kontakte kundeservice på tlf. 30809082 eller support@bknet-mobil.dk
Fastnet:
Nej, du tilkobler din telefon direkte til vores modem
Ja du skal have internet fra os for at kunne have fastnettelefoni
Vi samarbejder med Evercall og det er med dem du laver aftalen om telfoni
Du kan læse mere om vores fastnet produkter her
Det gør du via dette link
Har du spørgsmål eller brug for hjælp kan du kontakte evercall på 44404040 eller service@evercall.dk