Det kan skyldes at dine indstillinger i dit mailprogram står forkert. Du skal for at modtage og sende mails ændre følgende:
Indgående og udgående server skal hedde: mail.bknet.dk
Du kan finde hjælp her
Som en del af et forsøg har man pt. mulighed for at “låne” en TV boks med hjem. Det kan man når man tilkøber ekstra kanaler f.eks. TV2 pakken.
Der er et depositum på kr. 500,- på boksen hvoraf de kr. 400,- tilbageføres ved aflevering.
Vi er på vej med Fibernettet i Stenkvarteret.
I forbindelse med at GUES graver op til fjernvarmen ligger vi rør med ned i renden således at I nu kan komme på fibernettet fra Bjerringbro Kabelnet.
Ved nytåret lukkede og slukkede Paramount for deres udsending af kanalen. Pt. kommer der ikke en afløser for kanalen. Prisen på TV pakken er allerede justeret efter at kanalen ikke eksisterer mere.
Vi har lagt 2 TV frekvenser om på nye pladser. Det betyder at såfremt dit TV ikke indstiller sig selv automatisk. Så skal du indstille dit TV på ny.
Kanalerne ligger på de samme pladser som tidligere. Det vil sige at f.eks. TV SportX stadig ligger på nr. 56
Ved større planlagte afbrydelser af signalet bestræber vi os på at informere de berørte på SMS. Ved pludselig opståede fejl eller skader vil vi informere så hurtigt som muligt, men fejlretningen er vores førsteprioritet.
Er du i tvivl om vi har det korrekte nummer på dig så kan du udfylde nedenstående formular med dit nuværende tlf. nummer.
Bjerringbro Kabelnet
Brogade 19
8850 Bjerringbro
Telefon: +45 69 80 60 80
E-mail: info@bknet.dk
CVR: 26914396
Telefontid:
Mandag-onsdag: 09.00 – 12.00
Kontortid:
Tirsdag: 09.00 – 12.00
Torsdag: 13.00 - 17.00
Telefon: +45 69 80 60 80
Mandag-fredag: 09.00 – 21.00
Weekend & helligdage: 11.00 – 21.00