Har du problemer med email?

17/5-21. Kan du ikke modtage eller sende mails

Det kan skyldes at dine indstillinger i dit mailprogram står forkert. Du skal for at modtage og sende mails ændre følgende:

Indgående og udgående server skal hedde: mail.bknet.dk

Du kan finde hjælp her

Prøv den nye TV boks

Ved tilkøb af kanaler kan du få en TV boks med hjem.

​Som en del af et forsøg har man pt. mulighed for at “låne” en TV boks med hjem. Det kan man når man tilkøber ekstra kanaler f.eks. TV2 pakken. 

Der er et depositum på kr. 500,- på boksen hvoraf de kr. 400,- tilbageføres ved aflevering.

19/12-2022: Vi undgår desværre ikke prisstigninger 🙁

Desværre må prisen igen stige på TV-pakkerne

Pr. 1. januar 2023 er vi nødsaget til at hæve priserne på TV-pakkerne med 30,- pr. måned.

Prisstigningen sker på grund af højere priser fra leverandørerne og så naturligvis de ekstra udgifter der er ved at drifte et anlæg som vores.

Priserne fremover bliver således:

Grundpakke: 245,- pr. måned

Mellempakke: 495,- pr. måned

Fuldpakke: 695,- pr. måned

Husk på at der fortsat er web-TV og Viaplay Film & Serier med i alle pakker.

Enkelte fritvalgskanaler vil også blive ramt af en prisstigning.

Heldigvis kan vi bibeholde priserne nogenlunde på internet. Dog vil vi justere både hastighed og priser en smule. Det varsler vi direkte til dem som bliver berørt af det.

OPDATERING PÅ MODEM-UDSKIFTNING !!!

Vi udskifter typen “Cisco 3925” og “Cisco3928”
Vi er ved at have kontaktet de fleste af jer som har et ældre modem af typen “Cisco 3925” eller “Cisco 3928” der skal udskiftes.
Der er en del af jer hvor vi ikke har opdaterede tlf. numre og mails på og derfor har svært ved at kontakte.
Så er du en af de sidste der har sådan et ældre modem stående så kig gerne forbi kontoret og få et nyt med hjem.
Når du kommer forbi nogle af de ældre borgere i byen så hjælp gerne med lige at kigge hvad det er for et modem de har.
Udskiftning af modem SKAL ske inden jul da de ganske enkelt ikke virker derefter.
Vi skal IKKE have det gamle modem retur.
Kig forbi kontoret man, tirs, ons i tidsrummet 9-15, Torsdag 9-17 og få et nyt modem med hjem.

Udskiftning af modems

Vi udskifter typen “Cisco 3925”
I tiden op mod jul udskifter vi alle de ældste modemmer her i foreningen. Dette sker for at sikre os, at netforbindelsen er så stabil som muligt, samt sikre at i får den korrekte hastighed.
Vi udskifter alle modem af typen “Cisco 3925”
Vi kontakter medlemmerne med den type modem individuelt.

Fibernet i Stenshede kvarteret

Vi etablerer endnu mere fibernet

Vi er på vej med Fibernettet i Stenkvarteret.

I forbindelse med at GUES graver op til fjernvarmen ligger vi rør med ned i renden således at I nu kan komme på fibernettet fra Bjerringbro Kabelnet.

Til- og afmeld SMS-servicen ved nedbrud

Få en SMS ved afbrydelse af Internet eller Radio/Tv-signaler Bjerringbro Kabelnet tilbyder SMS-service.

Ved større planlagte afbrydelser af signalet bestræber vi os på at informere de berørte på SMS. Ved pludselig opståede fejl eller skader vil vi informere så hurtigt som muligt, men fejlretningen er vores førsteprioritet.

Er du i tvivl om vi har det korrekte nummer på dig så kan du udfylde nedenstående formular med dit nuværende tlf. nummer.

    Jeg ønsker at være tilmeldt SMS-servicen

    Foreningen
    Kontakt os
    • Telefontid:
      Mandag-onsdag: 09.00 – 12.00

      Kontortid:
      Tirsdag: 09.00 – 12.00
      Torsdag: 13.00 - 17.00

    Support kontakt
    • Telefon: +45 69 80 60 80
      Mandag-fredag: 09.00 – 21.00
      Weekend & helligdage: 11.00 – 21.00