Normal drift

Oplever du problemer med nogle af dine services, skal du være velkommen til at kontakte os. Så kigger vi nærmere på problemet, og om det er specifikt for dig eller et generelt problem.

 

Generelt

Fejl på mail:
Hvis du oplever en fejlmeddelelse alá ”Serveridentiteten kan ikke bekræftes” så er det fordi vores udbyder har skiftet sikkerhedscertifikat.

Du skal ind i dine indstillinger og ændre server for både ind- og udgående post fra ”mail.bknet.dk” til ”gn25.gullestrupnet.dk”.

Til- og afmeld SMS-servicen ved nedbrud

Få en SMS ved afbrydelse af Internet eller Radio/Tv-signaler Bjerringbro Kabelnet tilbyder SMS-service.

Ved større planlagte afbrydelser af signalet bestræber vi os på at informere de berørte på SMS. Ved pludselig opståede fejl eller skader vil vi informere så hurtigt som muligt, men fejlretningen er vores førsteprioritet.

Er du i tvivl om vi har det korrekte nummer på dig så kan du udfylde nedenstående formular med dit nuværende tlf. nummer.

    Jeg ønsker at være tilmeldt SMS-servicen

    Firmaet
    • Bjerringbro Kabelnet
      Brogade 19 
      8850 Bjerringbro

    Kontakt os
    Åbningstider
    • Telefontid:
      Mandag-onsdag: 08.00 – 10.00

      Kontortid:
      Tirsdag: 08.00 – 12.00
      Torsdag: 13.00 – 17.00